Så längesen!

2011-08-08 - 03:41:41

Okej måste verkligen skärpa mig. måste börja vända på dygnet.
skola om en vecka fyy ..

Imorgon kommer malin hit och ja måste fixa ett och annat i stallet.
rida min älskling.
Sen tisdag kör vi på tävling , taggad till hundra med min älskliing.
har även en del tävlingar framöver förmodligen.
så vi bara kör.

och onsdag hämta kattunge wiie så söt lölletuss är:D
ska sova nu har det jätte fint puss.




Grät och grät tills tårarna va slut
Står och låtsas inte se
Att du står precis bredvid
Kände dig för längesen
Ja det va säkert längre än

Sju sorger och åtta bedrövelser sen
Så längesen, så längesen
Du kommer nog aldrig mer vara min vän
Det va för längesen sen, så längesen
Så längesen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0