Starkaste ja någonsin träffat.

2011-04-07 - 21:50:26

Idag har det inte hänt något speciellt faktiskt.så har inget att skriva om.
Imorgon är ja ledig .. ja ska ju till sjukhuset och få lite tabletter och kanske göra prover.
Vi får se lite .. skriver mer imorgon..
Funderar på att sova lite nu faktiskt...

Nattiii:)!!



Jag har lärt mig mycket här i livet. Men något jag alltid vet är att man ska tavara på tiden man har.
För en dag tar de slut. Jag vet hur det känns att förlora en bästa vän , ja för hon va ju faktiskt det.
Men ja tog vara på tiden med henne , varje timma , minut och sekund betyde guld för mig.
Och nu kommer tiden aldrig åter , men minnena lever kvar. Jag saknar att sitta brevid henne i boxen och viska i hennes öra jag älskar dig. Jag saknar att höra hennes små hovar slå mot marken. Jag saknar hennes närhet och ja saknar glädjen hon spred.. Jag har aldrig någonsin träffat någon så stark.. Att varje dag se henne kämpa med den smärtan hon faktiskt hade. Även att hon hade så ont skulle hon gå på sina små hovar. Hur ont hon än hade gav hon faktiskt aldrig upp. Och det är faktiskt henne ja ser upp till. Jag ger upp när det kommer en liten motgång för mig. Ja ger upp för minsta lilla för ja orkar inte kämpa mig vidare. Men de är slut med det nu. Jag lever en gång och ja vill tavara på varje timma , minut och sekund exakt som mitt hjärta gjorde ,för hon gjorde så jävla rätt. Jag är stolt över litis för hon aldrig gav upp .. Att hon kämpade in i det sista. Jag är så jävla stolt över henne.
Jag vill att alla ska se hur stark ja faktiskt kan va även att ja inte tror det ibland. Alla har vi dagar som är sämre men det är så här i livet. Det kan inte alltid va lätt. Men man måste även kämpa på och tänka på morgondagen. Tänka framåt i tiden.

lixy

Bra blogg =)

2011-04-08 - 09:31:32
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0