Allergisk reaktion!!

2011-04-06 - 23:13:36

Har inte kännt att ja inte haft tid och ork att uppdatera.
jag har jobbat med ett arbete och lite andra saker:)

I måndags hade vi kallkök ja fick allergisk reaktion så mitt öga svullna upp och blev lila/blått.
Svullnaden har gått ner men har tid hos sjukhus på fredag.. ska få tabletter för min allergi..
Sen ska ja troligtvis till jönköpingssjukhus för att göra tester vad ja inte ska äta och vad ja ska undevika och sånt .. så det här inte händer igen.. För nästa gång blir det kanske halsen? dåå blir det ganska så jobbigt.
Kommer troligtvis också testas mot häst , hund och katt och även nötter och gräs.. Vi får se när de besöket sker.

I tisdags med andra ord igår såå gjorde ja klart en bokrec och gick även 8 km.
sen sov ja såå skönt.

Denna vecka händer!!



MINA NYA ÄLSKLINGA :D!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0