farligaste allergier!

2011-04-21 - 14:37:34

Tjaa!
här händer inget har vart ute och solat lite men nu är solen inte så varm längre såå ja sitter här ist!!
Kollade lite på aftonbladet och hittade dehär.


Lite små läskigt faktiskt. För ja har aldrig fattat vad som verkligen kan hända om ja äter skaldjur och fisk..
Jag gör som alla andra .. tänker att saker aldrig kommer hända mig.
Men jag fattar faktiskt mer nu , och insett att ja ska hålla mig ifrån fisk och skaldjur så ja inte får en till allergisk reaktion. För nästa gången kanske ja av misstag råkar stoppa t.ex räkor i munnen. Och på en sekund blir hur dålig som helst och inte får luft... Det kan ju faktiskt gå så långt att man inte hinner in till akuten.. Om man inte får luft så dör man ju. Så jaa har faktiskt börjat ta det här på allvar. För de är faktiskt redigt läskigt.Och ja är grymt rädd att ja ska få en allergisk reaktion igen och de ja mest oroar mig för är att ja inte ska få luft. En allergisk reaktion kan ju gå hur fort som helst.

Så ja hoppas faktiskt ja får min ''akuttid'' snart som dom sa att ja skulle få.. för tvåveckorsen?
Akuttid och akuttid .. treveckor. bullshit förfan!
Blir lite irriterat över sjukhusen faktiskt.. Ja menar detta är ändå så pass allvarligt. Och det är bara ett test ja ska göra.Och ja fick en akuttid. För ja håller på med livsmedel i skolan .. Jag fick inte ens tabletter ifall något skulle hände. Och såna som finns på apoteket hjälper inte mot en sånn pass krafig reaktion.
Hoppas ja får den nästa vecka iaf..



Senare ikväll drar ja mig ut till världens bästa ställe till världens bästa häst :D:D!
Blir en skritt tur kanske? :)
NU ska ja kolla på lite skor och klänningar på nelly. som ja nog ska beställaa..
puss på det:D !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0