trodde de inte skulle hända något...

2011-04-29 - 19:42:12

hemma efter en toppen dag i skolan och på stan med malin :)
vi har också träffat calleballe och åkt runt lite med den muppen:)!
Även tågen va allmänt efterblivna rent ut sagt. Eller ahh!
40 minuter fick ja vänta på tåget och alla va jätte rörigt. Och dom som jobbar där sa fel hela tiden.
Jävlar va arg man kan bli på tågen..  skit tåg !! skaffa tåg som funkar -.-! undra hur de kommer bli denna vinter?
Förra va ju helt jävla kaos med tågen. Kommer skit sen till skolan missat viktiga och vissa roliga ämnen som man sen måste ta igenhemma bara för tågen är sena..

Nog om det..

Ska äta lite taco (om ja får i mig något)
Det går dock inte så bra och äta för ja har så ont. Kan inte skratta normalt heller.
Min mage gör så sjukt ont även rygg ben nacke och hals.
Även sidan av magen eller vad man säger.
tror de blev igår när ja red.
Russin blev rädd och sprang i fullfart upp för en kulle med sten och träd.
Och hon gick på långa tyglar och ja va inne i min egna lilla värld. Men så får hon syn på något eller nåt.. å sticker rakt upp och ja är inte alls med på det. Så hela kroppen vred sig för ja va ju bara inne i att hon absolut inte skulle skada sig eller hända något med henne. (något ja alltid blir orolig för när hon sticker)
Ja bryr mig inte så mycket om ja skulle ramla av och bryta ben eller något. Bara inte hon skadar sig..

Så nu sitter ja här och ska snart äta lite tabletter mot denna hemska smärta ja har överallt.
inte alls skönt  ska ja säga er.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0