''styckdag''

2010-09-07 - 21:21:06

hello.
skola idag .. tisdag ''styckdag''
idag gjorde vi falukorv ointressant? jo jag vet men vafan ska ja snacka omdå? haha
fick äntligen mitt skåp efter 4 veckor yeeahh(y)
nu ska ja lägga mig i sängen & kolla film :)

imorgon sticker jag ut till älskling ensväng.
förhoppningsvis så är snuttii på bättringsvägar. 
Ihelgen äre tjejkväll med flickorna i klassen kanske ;)
as najs.
jag har nog allvarligt talat den bästa klassen man kan ha , helt sjukt bra är den :)
såå ni vet :)

yeah va finns det mer att säga ?
förövrigt mår ja bra tror ja?
joråå det funkar & jag har träffat helt sjukt bra människor .
jag ångrar absolut inte att jag valde linköping , lust att flytta dit också..de ni :)
cecilia

våran klass är bäst :)

2010-09-07 - 21:58:49
URL: http://ceciliagullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0