jäääävla infektion!!!

2010-10-22 - 11:42:47

ligger här i min säng med datorn.
ja tror ja svälter ihjäl snart.. men jag är inte säker?

va uppe redan vid halv 8 , lämnade mitt tåg kort till ida.
som hon ska lämna till filip .ja kan ju inte lämna det till honom eftersom jag är hemma & är sjuk.
jag åker ju knappast 14 mil för att lämna ett tågkort när ja mår såhär.
men han ska iaf komma till mig nu i helgen. Lördag kväll eller söndag vet inte riktigt.
de märker vii hehe .

När ja va på sjukhuset sa hon att ja skulle ta strepsil .. tabletter för halsen.
självklart blev ja överlycklig ja trodde ja skulle slippa halsont.
men nejråå.
ja stoppar in en sån tablett i käften , väntar ett tag hjälper det? nej har exakt lika ont.
ja äter dom än eftersom de ska hjälpa .. men de är ju fel på mina mandlar. euw va äckligt ..
om det inte har gått över till måndag ska mammi ringa ner till sjukhuset igen så ja får en ny tid.
åhh då hoppas ja faktiskt att de är något fel så ja kan få medicin för det. så det släpper.
men ja hoppas dock inte att de är körtelfeber för då kommer ja va sjuk i flera veckor & de är inte alls kul.

Just nu mår ja inte så bra. har ont överallt. speciellt i nacken huvet & halsen.
uschusch hur ja än ligger så är det ont
ja måste även säga att ja har haft otur den senaste tiden . Jag har vart sjuk hela tiden.
för 3  veckorsen kanske? gick ja hem från skolan pga förkyld , hosta & ont i halsen.
va hemma en vecka .
sen har ja haft hosta hela tiden & förkyld lite till & från.. vart hemma lite då och då typ ..
och nu kommer de här. körtelfeber , halsfluss eller halsinflammation? de här är inte alls kul.


nu ska ja be mamma baka negerbollar sen ska ja sova .. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0