svårt att inse verkligheten..

2010-11-26 - 17:40:16

OM DIG SJÄLV


namn:ida
födelsedatum: 5 juli
stjärntecken: Kräfta
glasögon/linser: Nej , men ska skaffa hah(A)
sjukdomar: har ingen vad ha vet ;d
husdjur: katt, kanin
syskon: syster , bror
vem är din absolut bästa vän: har fler bra vänner.


DIN KROPP


hur lång är du: 1.60?
hur mycket väger du: 49 kanske?
vilken sko storlek har du: 36
är du nöjd med din kropp: naeej
skulle du kunna plastikoperera dig: absolut
sak du tycker är fulast med dig: finns mycket
vilken ögonfärg har du: blå
vilken hårfärg har du: Blondt
har du lång överkropp: ingen aning
har du långa armar: Hah nae?:D
har du långa naglar: ibland :d?

DINA KÄNSLOR, TANKAR OCH HUMÖR


hur är du i ditt humör nu: inte alls bra faktiskt.
vad tänker du på just nu: att ja vill till russin
saknar du någon just nu: ahh.<3
gillar du någon: mm
är du kär: jaa
är du singel? nej
är någon kär i dig: ahh de hoppas ja verkligen?
älskar du någon: aahh
hatar du någon: Ja
hur är du om du är hungrig: Sur
hur är du om du är trött: Sur
har du haft sex? ajjeeemen

DINA ÖNSKNINGAR:
du skulle egentligen vela heta: ingen aning :d
du skulle egentligen vela bo i: nya zeeland;d
din högsta önskan är: att litis ska komma tillbaka
du skulle vilja ha: min älskling tillbaka?

DITT RUM:
vilken färg är det i ditt rum: svart tkr ja nog;)
har du en tv i ditt rum: ååhhmen :D aahh
har du en dator i ditt rum: ajjeeemen:D
har du en säng i ditt rum: ja?:D
vilken färg är ditt påslakan: svart & vitt
har du kläder på ditt golv: mamma har städat så nej :D
har du tidningar på ditt golv: niiixx:d
har du något annat på ditt golv: ahh


ÖVRIGT:
vem fick du senast sms ifrån: fillebooi
vem ringde dig senast: mamma
vem gjorde dig senast glad: sofie<3
vilken film kollade du sist på: svampbobs jul:$
är du snygg idag: Nej haha
vad skratta du sist åt: skrattat nästan hela dagen typ:d , tack vare mina fantastiska vänner<3
vad gör du på fritiden: pluggar , rider ååhh sånt :d
grät du sist: idag tyvär ..:(. men mina vänner är absolut dom bästa<3
vad ser du om du kollar åt höger: ett fönster ;d
ett ord du säger ofta: åhh djävul ;D



Allt jag gör blir bara såå fel , jag tänker långt innan om de är rätt men ändå blir det såå fel.
Ska det verkligen va såhär?
Jag försöker så mycket för att det ska funka och att båda ska må bra men allt blir ju bara skit.
 
Tack vare mina underbara , fantastiska vänner står jag kvar.
Dom får mig verkligen att må bra , och dagarna i skolan mår jag nog som bäst för de är de jag umgås med.
de får mig att tänka framåt och vi klarar det tillsammans , världens finaste vänner<3
om det någon gång brister , så hoppas ja ni finns där och jag tror nog ni gör det det♥

jag hoppas på ett föralltid men det blir nog inte såå :/

shoohoo nu ska ja inte sitta här och va sån här .. för det vill ja inte men det blir lätt så.
nu ska ja locka mitt löshår sen ska ja faktiskt hoppa in i duschen sen ikväll blir det mys (y)
funderar starkt på att stänga av mobil bara för att göra att.. haha!
Nae fan va elak ja är ibland hmm alltid ;d men de gillas .

när kameran är lagad  blir det mer seriöst här i bloggen.
mycket händer just nu så ja orkar faktiskt inte…
Jag förlorade min bästa vän men står fortfarande kvar här idag . De är väl ändå de värsta som kan hända typ.
så det här är kan jag också klara. Det är klart att det är jobbigt svårt & tufft. Men det är också ett steg i livet.
Att livet inte alltid är bra är en sak att acceptera.. Men man kan ju alltid önska sig något bättra i framtiden.
En dag kommer allt gå som en dans , en dag det spelar ingen roll när den dagen kommer bara att den kommer.
Misstag kommer man alltid att göra , iallafall jag. Mitt syre finns ju fortfarande kvar(russin)älskade finaste russin.
såå ja lever vidare för henne ,vänner & familj som betyder otroligt mycket för mig!
¨
bloggar mer ikväll om hur livet känns då




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0