MITT ALLT JAG ÄLSKAR DIG ÖVERALLTING ANNAT JAG LOVAR & SVÄR DU ÄR MITT ALLT.

2010-11-24 - 18:20:00

Kom hem typ precis :D:D:D
Jag har vart och ridit en sväng tillsammans med russin , hanna och flanell:D
Ahh det gick la bra , förutom att russin inte skrittade en enda liten bit haha :)
trippade , travade eller galopperade hela rundan :d
jag verkligen älskar russin det finns verkligen inte en bättre häst.
även att snön gick  till magen skulle hon galoppera hela hela tiden.
hur trött hon än är så ska hon verkligen galoppera.
Sååå jävla bäst.

Den hästen gör mig verkligen så glad så det finns inte, hon är verkligen mitt allt.
Livet saknar mening utan henne.
När man riderut händer det ALLTID något skoj som får mig att må så bra.
Åhh veta att jag är långt ifrån förstor gör ju bara saken bättre.
att jag kan ha henne ett tag till.
Hon gör mina dagar & hon gör mitt liv till något bra.
Jag vill verkligen inte lämna henne eller något.


JAG ÄLSKAR DIIIIG RUUUUUUUUUUUUSSIN<3


vinter mysbild<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0