galen ridtur..;o

2010-11-17 - 19:23:59

Kunde blivit min sista dag här på jorden ..

Hanna och jag red en mysig runda som russin inte brukar rida. (ridit den en gång innan)
Hon va väldigt pigg. Redan efter några steg börjar hon bli knäpp springer iväg och sånt.
Vi skulle trava upp för en rätt lång backe , självklart ska russin börja galoppera hhaha full fart.
Sen lyssnade hon inte riktigt på mig , ville ju inte dra i käften ¨på henne..
Bara några meter fram kommer det får också , hon hatar verkligen får. Hon bara springer i från dom.
hon stannade iaf upp och bara står och glor å vägrar gå framåt.
sen kommer fåren då rycker hon till och blir typ rädd och trippar fram haha.
Sen kommer det skog och vi ska trava igen självklart ska det gå steget snabbare så hon galopperar.
Sen inne i skogen va nog värst haha .
Hanna säger det ligger 1 eller 2 hinder här inne . Åhh ja bara okej tror att russin ska va lugn .
Såå hanna börjar trava med flanell och russin bara brasar iväg och där hänger en gren över rider rätt in i den.
så då blev hon rädd för den , de gick bara fortare och fortare.
första hindret kommer och blir svin glad ökar ännu mer. Sen nästa håller samma fart.
och sen sista jääävlar va det gick då alltså det går inte förklara , ja trodde ja seriöst skulle dö.. sen värsta backen åhh hon bara galopperar sååå jäävla fort.  Sen kom hon typ brevid flanell då fick hon ännu mer fart.
Hela hemvägen gick som en raket .

Fast hellre en pigg & glad häst än en seg/lat & sur häst.
kaanon kul. När vi kom tillbaka sen snacka om att hon va dööösvettig :)


''lilla'' plutt flanell:D!!
även att hon är en tant nu så är hon piggare än någonsin typ:) såå jävla sköön häst.
världens snällaste meed:)

åhh russin min lilla älskling

nya bilder kommer .Litet problem bara.
Min kamera den lilla är sönder.. hehe ja lyckas med allt.
systemkameran sönder men ska lagas.
sen min mobil sönder.
har lånat min brors tjej mobil så har ingen sladd från mobilen till datorn..
såå nu fick ni svar på varför.

R O B I N A

Okej :) Vad händer för roligt idag? :)

2010-11-20 - 13:09:29
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0