vänner är det finaste som finns , jag har dom bäst <3

2010-03-24 - 22:03:13

Hallloooooooooooooo
nu ska ja faktiskt dra , börjar faktiskt känna mig lite sjuk;o
Har vart med lite folk idag haha , dock tycker ja synd om mig själv.
er.. oj ja menar dennis fel att jag har blivit sjuk höhö ;)

Har även gått & förälskat mig i en låt , fuck you fuck you very very mutch..!
hahah asg ^^

Aja nu gäller det bara å tagga till lördag förfan!
Kommer bli totalt bäst.
Jag skiter iallting , jag är glad att ja har min fantastiska vänner.
Utan dom är ja ingenting, Med dom är ja någonting.
Ni betyder ska ni veta , det är lätt att bara skriva massa.
Men ni vet att ja verkligen menar allt ja säger , jag älskar er<3


josefin.

svar:

jag är sjuk,, ligger hemma med huvudvärk & förkyldning. :(

2010-03-25 - 10:47:27
URL: http://lillanduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0