;p

2010-03-01 - 22:05:52

som ni märker är ja inte rika aktiv längre beror på att ja vill lägga min tid på viktigare saker.
Min bror & hans tjej (malin) har köpt lägenhet & har börjat köpa in saker dit.
Så snart flyttar han dit , då tar jag över hans rum (litet & bra)
Även på nere våningen slippa trappan(a)
vi snackade lite om mitt rum att vi skulle göra om det till mitt & linas ''kompis'' rum typ lite tv så mamma & pappan får tv i fred där nere , kan bli trevligt & ha ett mysrum min syster & ja ;)
Men vi får ju se , jag byter rum för mitt är förstort för mig , blir lätt stökigt & ja känner för att ja vill ha ett litet och mysigt , dock kommer ja säkert va livrädd & sova nere ensam!
Men jag måste också köpa in en bärbar dator!
Men annars har ja allt :p

Jaaaapp , dagen har vart bra & ja ska faktiskt gå & sova snart.
Typ trött & alllt sånt efter en ''hård'' måndag :)
men men ;p
bild på hur veckan kmr se ut kommer nu:D

Naaw , min underbara bror kom nyss hem med baksaker till mig , hihi såå söött(L)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0