jag måste bara säga ngr saker..

2010-03-13 - 14:27:14

Vänner för livet!

Det finns mycket jag vill säga men ibland inte orkar.
När livet var som sämst för mig fanns dessa två människor för mig.
Kunde snacka dygnet runt när som helst.
Jag är otroligt glad & det menar jag verkligen .
Ni två har förändrat mitt liv jag kan inte beskriva med ord hur underbara ni är.
Jag älskar er & det vet ni.
Jag kommer alltid finnas för er när som helst.
Vi har gått igenom det mesta & vet hur jobbigt det kan va.
Har vart en j*vla massa bråk på senaste tiden & inget har vart sig likt.
Om ja förlorar er så går mitt liv i krasch ni betyder såå oehört mycket för mig!
Ni är allt & så mycket mer.

jag älskar er!















Anonym

ååh dsm!

jag älskar er ni är verkligen underbara bästavänner :D!

puus på bästa (L)

2010-03-13 - 14:49:00
URL: http://kajsaliilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0