haaalloo!

2010-03-28 - 15:21:19

sitter här hos ida , hon duschar &jag lyssnar på en massa hemska låtar.
inte konstigt att man blir på konstigt humör .
Men tack alla tjejor för gårdagen trevligt kväll/natt måste ja säga hiih
bilder & så kommer senare typ kajsa & hanna som har alla xD
yeaah ,

haha måste bara berätta kanske inte låter roligt men det va skiit roligt.
Kajsa jag & ida ligger i sängen och tittar på film.
ida slår mig jag stänger av filmen och så blev ja lite arg så hon hamnade på marken.
Hon fick klockradion på sig sen kommer ett glasöver henne med med dricka i allt blev rosa haha .
fast ja har hjälpt henne och städa nu , men sen började ida dampa & slå mig haha och kajsa & ja garvade som fan ^^

vi är rediga små busungar :) haha skoja ^^
Aja , nu ska ja göra mig i ordning så ska ida & ja gå lite ;)

puuuuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0