Man vet inte vad man har försen man förlorat de!

2010-06-24 - 23:08:52

Hur mycket ja än ber så kommer du inte tillbaka.
Gumman de är tuffa tider här nere , jag behöver din hjälp.
Du som kan få mig glad , ord för ord sedan tår för tår.
Ja begär bara att få vara lycklig & glad och det är du som kan hjälpa mig.
Jag saknar dig något extremt mycket.
Va ska ja göra ? Allt ja gör påminner om dig , de vi brukade göra.
Det är otroligt jobbigt , jag kämpar & försöker.
Det skulle bli lättare om du kom ner och hjälpte till.
Ja sitter här & lyssnar om och om igen på samma låt.

De är sjukt , ja saknar dig.
9 månader utan dig. Hur ska ja kunna bygga upp mitt hjärta?
Jag har förlorat ngn som betyde bland de mesta.
Du va så mycket mer än en vanlig häst för mig.
visst du sa inte mycket men du tröstade mig när jag va ledsen & inte ville stanna kvar.
De va du som hjälpte mig upp från de svåra tiderna.
Vem ska hjälpa mig nu? Det finns ingen som du !
INGEN INGEN INGEN!
3½ underbara år , med skratt , glädje , tårar allt.
Sånt som man delar
Du va som min bästa vän!
Jag älskar dig ja vill att du ska komma tillbaka .





Hoppas du har det bra där uppe , vi syns någon gång de lovar ja dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0