en förlorad vän!

2010-06-01 - 21:41:58

Ja har ingen aning om vad ja ska skriva lr så..
Härligt att höra att andra mår bra.
Visst ja mår bra , men kanske inte som alla andra ?
Mycket som händer & en förlorad vänskap.
Jag ska kämpa på de är inte ens två veckor kvar i skolan , de klarar jag av!
Sen behöver jag inte oroa mig för allt. :)

Dagen har vart lite sii & så.
Va inte med på första & sista lektionen , så har inte vart så mkt .
Jobbade med eget ist. glömde idrottskläder också..
tack.

Fått min jeans jacka YES :)
heheh , även fixat nytt kort till mobilen idag såå nytt nummer , ger bara ut de till de ja känner.
inget ja lämnar ut här på bloggen. Så slipper ja alla som ja inte vill snacka med heh ;)

Imorgon händer det inte så mycket heller , typ skolan & lite sånt som inte är ngt  vidare kul:( 
Men men allt kommer bli bra .

senare vet ja inte vad som händer , ja tar en dag taget:P
de blir bäst så hehe :) 

nu ska ja fortsätta öva att gå i mina skor till skolavslutningen så ja inte går fult haha :) 
jo jag kan gå i klackskor , men de är en aning höga haha :) 

hejsvejs. 
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0