(y)

2010-01-26 - 19:42:19

Dagen har vart lite till & från kan man säga..
''lektionerna'' har inte vart sådär speciellt roliga eller vad man nu ska säga.
Fast rätt skönt att slippa dom vanliga lektionerna aja .
Vart ute och sökt lite sådär sommarjobb , får se om ja ens får ngt till sommaren får la hoppas.
Har inte hänt så mycket idag.
Har börjat hosta , inte helt okej men finns inte så mycket att göra åt nu.
Imorgon skulle ja igentligen åkt till Linköping
kollat skola & shoppat även tagit hål i min lilla naveln.
Men planerna ändrades, ingen skola , ingen shopping , inget hål i naveln..
Blir på lördag i stället förutom skolan då ;)
Känner att mina inlägg suger rätt hårt men ska försöka komma med något roligt.
Nu ska jag iallafall sätta mig vid den andra datorn & skriva lite till sommarjobbet , sånt måste göras.
Imorgon måsta ja plugga lite också även sen när ja går & lägger mig!
Yeeees det va nog nästan allt tror ja :)?

Hare bra så hörs vi Kanske imorgon eller något puuuuuuuuuuuss!

Ja saknar också sommaren:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0