Bra att endel tror att de är störst vackrast & bäst . PINSAMT :$

2010-01-30 - 12:49:27

Vaknade för ett bra tagsen ,spelat lite sims de roar jag mig med när ingen annan är vaken.
Även kollat på snowboard skor , ;)
Idag ska ja va med ida & erica mycket trevligt vi ska hitta på mycket bus:p(a)
Åka pulka wtf , leka livet asso ,:)
Mitt Liv är som karusell , inte alltid hel men för det mesta.:)

Wiiiiiee trallalallalalallallalalalalalalalalallalala :)
Jag har lärt mig en sak(y)
Det finns människor till precis allting , sabbar , förstör , försöker göra folk avundsjuka , söka uppmärksamhet , snacka skit , trycka ner andra för en själv mår dåligt, å vissa människor är ju bara så coola som tror dom är så älskade fast igentligen rätt hatade.. rätt kul att den personen inte vet om det , de kan man ju skratta åt. Tro att alla älskar den , såå populär. ehm nej? :)
Själv kan ja sitta och asflabba åt sånt , för det är bara så pinsamt .. Men se på  hur endel tror bah ja är störst , vackrast & bäst . PINSAMT!   
Nog om det :)

Nu ska ja gå ner & äta lite , bara ätit ett litet äpple än , fast ja är ärligt talat inte så hungrig ;o uhh
Rätt bra faktiskt , :)
Jag skulle också vilka operera min magsäck , inte för jag äter mycket , men ja är rätt trött på mat inte min hobby å sitta &äta precis. Jag har perioder jag äter normalt & andra då jag knappt äter 2 mål om dagen.
Ja vet att det är farligt & kroppen kan lägga av osv. Men jag kan inte göra något åt det , jag är verkligen inte hungrig ibland. Sen får ja extremt ont i magen & kan knappt röra på mig inte så bra.

Bilder på hästarna kommer senare under dagen alla som är intresserade.



Victoria

Ohja absolut! :)

2010-01-30 - 18:23:48
URL: http://keego.blogg.se/
Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-31 - 17:02:48
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0