snart äre dax :O

2010-01-12 - 19:46:18

Skolan har börjat igen , inte okej :/
Skolan är bra på ett sätt men kanske inte något ja skulle gå i om ja inte va så tvungen.
En framtid vill ja ju såklart ha men skolan e så jobbig.
Prov , inlämningar och massor av sånt!
Vart tog tiden efter skolan vägen?
borta , sitta å plugga dag in & dag ut .
fast än sålänge har vi inte fått ngn läxa eller jo fast den gjorde ja innan lovet!
Lite små stolt ;p hihi

Nu till det lite viktigare ,det stora valet?
Det stora problemet är inte alls vilken linjen för det vet ja!
Men asso just vilket ja ska ta först å så det är det ja undrar lite över.
Ja tror jag nästan har bestämmt mig , Livsmedel!
Men om man inte kommer in måste man ju ha ngt annat där ligger mitt stora problem -.-
Jag vill & hoppas att ja kommer in på livsmedel eftersom det är ngt just där jag vill jobba med i framtiden ;)
Man tröttnar ju på alla jobb nästan iaf efter man har jobbat ngr år!
Just tiden kanske inte passar mig , men äsch vafan det går nog haha (:!
Det skulle igentligen va bra å typ gå samhäll eller nv men jag har hört att det är mycket plugg & jag orkar faktiskt inte med det. Bredd linje äre som man kan bli en hel del på men 3 år med hårt plugg och inte bli ngt efter nej nej inget för mig! Jag måste ha ngn linje som man håller på ngt med ,därför skulle livsmedel passa mig utmärkt.
Men skit pinsamt & gå första skoldagen:$$!
Man lär ju känna kompisar efter ett tag men första tiden då man inte känner ngn eller så uuusch ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0