har ni inget bättre för er eller ;)?

2010-01-23 - 16:09:17

Ska man behöva be om förlåtelse bara för man är sig själv?
såklart inte alltså blir svaret nej..
Jag börjar bli lite smått irritera. Jag har sakt det flera gånger men jag säger det en gång till.
Det finns några stycken som klagar på mitt beetende !
Därför börjar jag blir lite trött på detta , jag säger varje gång , att antingen accepterar dom mig & mitt beetende eller så drar dom ur mitt liv om dom ska hålla på och klaga har dom ingenting i mitt liv & göra.
Jag duger inte för dom då , packa minnena och dra men antingen är det svårt för några att fatta eller så vill dom inte . jag har ingen aning faktiskt. Men jag hör fortfarande klagemål därför börjar jag bli väldigt trött på det.
Jag är kanske lite dryg men det kanske bara är och acceptera då , jag är mig själv.
Ska man behöva va en annan människa för att duga för sina kompisar?
Nej sånn är inte jag ,
jag skiter totalt i om det är vänner , bästisar , kille , ovänner som klagar jag ändrar mig inte för någon , det kanske är dax att börja inse det. För vissa kanske man borde skriva det pannan. Kom inte å säg att det inte är mitt rediga ja för det vet jag bäst själv! Jag känner mig bäst själv , så lägg ner (: Ja då har jag nog fått skriva ner det viktigaste saken , och att endel kan ju bara ta åt sig för ni vet ju exakt vilka ni är som klagar , inte många är det inte men några kan ju känna sig träffade!
Jag börjar bli trött på mina vänner genom att dom tydligen inte kan acceptera mitt rediga jag!
Snälla när ni läser detta ta bara åt er det ,alltså dom som känner sig träffade ingen annan såklart.
Nu lyssnar jag på musik & försöker lugna ner mig lite , fast  jag måste säga att jag är besviken på mina vänner och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna göra allt bättre , men jag tror nog jag ska gå en sväng och bara tänka på allt , för jag orka inte med allt. När jag mår såhär bra så tänker inte ja låta allt blir dåligt igen ,lyssna på musik & gå en sväng , de är mysigt tycker jag iallafall.
  Inte så mycket planer för dagen men det blir en lungn och skön lördag för nu känner ja att mitt humör inte är på topp just nu men det blir nog bätter med tiden ;)
Om ngn timme är nog allt bra tror jag nog ;)


Jag orkar itne bry mig om er.
Jag har viktigare saker för mig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0