JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA , FINASTE , UNDERBARASTE OCH SNYGGASTE POJKVÄN ♥

2010-12-22 - 20:45:17

Har inte den tid att blogga visst. ojoj.
Jaha vad ska vi börja .. Idag vaknade ja upp brevid världens finaste människa = filip
Blev att morgonmysa lite med honom , sen va ja såå snäll så ja gav honom frukost på sängen.
Sen blev det ååhh mysa lite till. sen helt plötsligt blev det krig :p hahaha !
Sen har vi fixar granen.. eheh vi och vi mamma & syster. filip och ja va duktiga och kollade på (a).
Sen har ja bakat lite godis. Filip åkte med med 12.45 tåget. mindre kul kan ja ju säga.
Hatar verkligen avståndet.Även att vi kanske bara bort typ 10 mil ifrån varandra.. Men jag hatar det ändå.
Vill vakna brevid honom varje dag. vill somna sött i hans famn... Men ickesanicke.. 
Inte nu på söndag men nästa söndag åker han till dumma fula danmark.. Jag hatar det ännu mer kan ja säga.
Får inte träffa honom på jätte länge. FAAAAAAAAAN!
Ja kan seriöst inte beskriva med ord hur sjukt mycket ja kommer sakna honom.. Men jag är iaf glad att jag har världens finaste kille och jag skojar inte. Jag har aldrig hela mitt liv varit såhär kär. Det är helt jävla underbart. Han gör mina dagar absolut. Han finns där och ja känner att det verkligen inte finns någon bättre. Jag slutade tro på kärleken.. trodde inte att ja skulle hitta någon bra men jag hittade den bäst & fick honom.  Och jag är så jäkla glad att jag träffade just honom.


JAG ÄLSKAR DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0