I don't know where I belong

2010-12-19 - 17:10:53

jag saknar saknar saknar min ängel. Dagarna kommer och går & alla djupa sår dom finns fortfarande kvar.
jag vill kunna ha den där känslan tillbaka. Att allt kommer lösa sig .. Men när du inte finns kvar så orkar ja inte tänka så.
Det var du som fick mig att kämpa & det var framförallt du som fick mig att må bra. Du hjälpte mig genom de jobbigaste stunderna. Du fick mig att må bra , jag saknar dig otroligt mycket. Och ja vet inte vad ja ska göra.. Du älskling jag älskar dig. Mitt hjärta, jag hoppas du har det bra. Mitt liv har förändrats något enromt mycket sen du försvann. Våra tider , alla underbara ridturer i skogen. Du fanns alltid där för mig. Men nu är du borta, du finns inte mer. Det finns bara 4 ord att säga.
Jag är helt förstörd.

Snart fyller du år älskling & det svider att inte kunna fira dig på det sätter vi brukade fira dig.
Men jag hoppas du har det bra i himlen , vi ses någon gång , till dess får du ha det bra<3



Can you hear my call
I have tried for so long
But you've been on the run
Here I'm left to figure out
Why you're not around
In this empty place of mine
'Cause all you ever gave
Was a momentary love

I can't find a reason
For your absent-minded ways

I don't know what to do
There is too much pain
Holdin' on to you
And I have nothing more to say
I'm loving you in vain
You have to stay

Tryin' to fall asleep
But my mind's awake
'Cause all the things you do
Surround inside my head
I had never known home
Until we fell in love
Without your easy touch
I don't know where I belong

All my dreams will fail
There will be nothing if you leave

I don't know what to do
There is too much pain
Holdin' on to you
And I have nothing more to say
I'm loving you in vain
You have to stay

(I'm out of loss)
I can't do right no matter what
(I'm too confused)
I can't think anymore
(Though it's obvious)
I can't live without you

I don't know what to do
There is too much pain
Holdin' on to you
And I have nothing more to say
I'm loving you in vain
You have to stay

I don't know what to do
There is too much pain
Holdin' on to you (Holdin' on to you)
And I have nothing more to say
I'm loving you in vain
You have to stay



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0