tv , dator musik jag är trött ..

2010-08-17 - 20:37:17

skit trött men det är bara bra faktiskt , imorgon äre ju ännu en skoldag som man ska orka med.
det blir nog att sätta på desperate housewives & sen somna till det haha så brukar det va ;p
ja orkar inte ha ögonen öppna haha såå trött är jag.


mycket mycket bra låt :d




snart tio månader utan verklig lycka.
jag saknar dig , vart är du ? jag behöver dig här nere på marken
jag saknar de stunder vi hade , du va bäst.. Jag saknar den trygghet jag kände med dig.
En speciell känsla som endast du kunde ge mig , litis var är du?
jag vill , du måste , bara kom så blir allt bra igen..
jag älskar dig såå otroligt mycket , jag kan inte beskriva .
du va en ängel utan vingar här på jorden , nu är du en ängel med vingar i himlen..
jag hoppas att du har det bättre där uppe , jag såg att du mådde dåligt.
du gick knappt du bara låg där & jag satt jämter dig & viskade i örat jag älskar dig.
du vet att ja menar de orden till dig , du är bäst & kommer alltid att va.
jag ville inte se dig va sådär .. det gjorde ont.
Hoppas du har det bättre i himlen ,

JAG ÄLSKAR DIG SÅÅÅ EXTREMT MYCKET<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0