lalala

2010-08-23 - 22:38:40

Kärlek:
Ditt äldsta hångel? - 19
Hur många har du varit riktigt kär i? - ehm 2 kanske ?!
Vad tycker du om kärlek? - ingen aning.
När kramade du någon sist? - ehm nyss :)
Saknar du någon speciell person? - yeeah
Har du svårt för att bli kär? - Aaa , sen när ja är i ett förhållande har jag svårt att hålla mig kvar där åhh lite..
När hånglade du med någon sist? -  ett tagsen!
När fick du senast en komplimang? - idag :)
Har du hånglat med någon av samma kön? - nae:)
Är du ensam nu? - aa
Vill du ha barn? -  att ja vill!

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful? - oojah!
Hånglat med fler än 5 pers? - ah
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - aa fler än så tyvär..
Gjort något riktigt dumt? - kan man verkligen säga!
Gjort något du verkligen ångrar? - jaa shiit
Varit nykter på nyårsafton? - jajemen (a)
Åkt ambulans? - nae
Gjort nåt olagligt? - ja , vem har inte?
Blivit tagen av polisen? - nae
fått din mamma att gråta? - nope
Skämts över dig själv? - ja? jag lyckas alltd göra bort mig..
Sagt jag älskar dig och menat det? - aa
Tagit droger? - naje
Varit kär i någon du inte haft chans på? - inte kär direkt ^^

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - ida
Såg dig gråta? - typ mamma?
Fick dig att gråta? - litis:/
Du delade en cigg med? min mormors mormor farmors systers kompis pappa?
Du gick på bio med? -  ida & erica
Skällde på dig? - pappii ojsi..

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nae
Kramat någon? - yeah
Kysst någon? -  nae:)
Köpt någonting? - aa
Sjungit? -  aha :)hahah
Saknat någon? - alltid

VAD:
Längtar du till mest just nu? - helg?(a)
Har du för kläder på dig? - jeans , tröja :)
Ska du göra i sommar?
- inga planer än:D
Åt du senast? negerbollar(a)
Har du för mobil? - nokia någoting som ja aldrig kommer ihåg xD
Vad köpte du senast? - äpple:$

VEM/ VILKA:
Slog du senast? - dennis :)
Fick du sms från senast? - tobias :)
Pratade du med i telefonen senast? - mammatyp
Älskar du? - mina vänner nära & kära :)

ALLMÄNT:
Har du pussat en groda? - aa fyyfan va äckligt.
Kan du hjula? - japp:k biff är ja
Är du EMO? -  nae ,
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - skulle vilja men vågar inte
Har du sjungit inför publik? - jaaa,:$
Är du hungrig? -  aah fast ja bantar på mitt egna sett:$
Är du blyg? - nae skulle ja inte vilja säga!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0