jag är sämst ,

2010-08-30 - 20:47:18

jag hinner inte ens till den som betyder mest för mig
jag saknar min älskling

ja måste fan ut till älskling ja vill inte förlora dig .
jag har redan förlorat min bästa vän ja vill inte förlora dig med
de går inte då går ja under.. de gör jag.
du är världens bästa underbaraste häst . du betyder allt.
de gör du faktiskt . även att jag inte visat det på senaste tid.




assoo det är sjukt va tiden går fort , det känns som igår du försvann .
varje dag undrar ja hur jag klarat mig igenom detta , dagarna va bara massa gråt.
vem klarar av att gråta exakt varje dag i flera månader. joo jag gjorde det.
man vet inte vad man har innan man förlorat det .
det stämmer jag trodde aldrig att det skulle bli såå svårt.
men jävlar vad fel man kan ha , jag saknar dig obeskrivligt mycket litis.
du va såå jäkla mycket mer än en vanlig häst , du fanns alltid där .
du la huvet mot axeln , det kändes som du verkligen förstog , lyssnade på alla mina problem ja hade.
då hade jag verkligen problem ..
vi vet alla att livet en dag ska ta slut , men varför skulle ditt liv ta slut , du va ju den bästa.
du va det. jag älskar dig undebara häst<3

jag är stolt över dig hur du orkat med alla dessa år <3
jag älskar dig <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0