blir att va med kajsii snart:D

2010-08-01 - 11:46:58

nu måste ja hoppa in i duschen kajsa ska komma till mig snart :)
de va ett tagsen man va med henne , men nu ska vi va iaf :)
min dator är fixad nästa vecka så kommer inte sitta så mkt .
men men pappa va iaf snäll och beställde en ny dator utan ja visste om det gulligt av han.
min bror ska bara installera allt och fixa med den lite sen har ja den:D
men måste typ spara ner lite saker från den gamla sen åker den datorn ut.
Sen i februari går mitt abonnemang hos 3 ut .. till mobilen alltså.
ja har inte riktigt bestämt mig om ja ska ha 3 eller byta till telia .
ska även köpa ny mobil , blir en touch men vilken vet ja inte :)

nu måste ja hoppa in i duschen:)
puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0