MITT SNART!

2010-04-05 - 16:43:22

yeeeeeees , jag har beställt mitt löshår nu.
Lite problem har det vart med vilken blond och såå
Längden med , men 50 cm har ja beställt:)
det kommer inom 1-3 dagar men onsdag hoppas ja på att jag har det i handen (a)
förhoppningsvis är det samma färg som mitt annars blir det att skicka tillbaka.
De jag tänkte först fanns inte i längden ja ville ha .
ville ha 45 men fanns bara i 56 och det är fööööööör långt! 
Löshåret gick på 870 tror ja?
och clipsen 199 :)
Men ja hoppas på att allt passar , annars får ja färga håret & då lär det nog bli lite mörkare.
Menmen :)

Nu är ja lite sådär överlyckig.
Eftersom ja har sagt jätte länge att ja ska köpa åå nu äntligen har ja skickat efterdet :)
nu ska ja ta & kolla på film & bara ta det lungt.

de här har ja beställt sååå vi får se hur det går :)
hehe
Hööörs senare kanske?
puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0