r.i.p Litis!

2009-11-22 - 20:15:35


 
                                                               ÄLSKLING :'(<3
23 oktober en ängel flög från jorden till himlen.
jag saknar dig så oehört mycket du fick mig att må så bra men nu finns du inte längre hos mig.
jag väntar på att du ska komma tillbaka , men du kommer aldrig jag ser dig men  sen bara försvinner du.
jag älskar dig & jag vill att du ska kommat tillbaka , ja vill må bra igen. Jag vill få fram ett redigt skratt allt är så jävla fejk utan dig. Skrattet , leendet inget är äkta. Varför va det tvungen att bli såhär? Ja visste att det skulle bli jobbigt utan dig , men aldrig såhär jobbigt. Nu har ja insett hur jävla mycket jag älskade dig & hur glad du gjorde mig. Utan dig är jag inte desamma. Ja vill fortsätta leva men ja vill inte leva utan dig.
Ja minns så mycket roligt vi har gjort. Piknik på åkern , alla gånger ja flygit över dig å landat
framför dig. Allt har vart en dröm känns det som nu e drömmen slut & mardrömmen har kommit..

Jag älskar dig Litis.
Jag vet att du ser från himlen.
jag sa innan  vi ses snart men
jag ska göra dig stolt det lovar jag<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0