väx upp ''cooling''!

2009-11-27 - 16:47:38




Som sakt jag skriver här på min blogg istället för att va aggressiv på bilddagboken!
Det här är min blogg jag skriver vad jag vill när jag vill! Eftersom det här är min blogg så skriver jag om mig & mitt ointressanta liv! Då ska vi se.
Jag börjar tröttna på allt som händer runt omkring mig. Jag hoppades på att vänner skulle förstå hur jobbigt jag har haft det. Men nej jag hade otroligt mycket fel. Vissa vänner finns dygnet runt. Och gör allt för att man ska må bra. Men andra gör tvärtom. Konstigt va ? Hur ska man kunna kalla dom vänner? Jag undrar det!
Nu äre såhär att jag är inte fattar vad en av dom ''vännerna'' vill komma. Sabba mitt liv inte vet jag?
Kan du inte bara växa upp & sluta ta saker & ting är det så j*vla svårt för dig & fatta?
Du tar allt förgivet , asså du gör dig hatad på egenhand..
När du får det svårt kommer jag inte finns där för dig jag ska göra precis som du!
Du kommer inte så långt med det du håller på med!
Ta det bästa man har , du hör väl själv hur sjukt det låter?
Visst tjejen spelet kan börja jag kan också va lika elak :pp!
Det verkar som du vill det , ja e på lixom :)
Jag tänker inte ge mig försen du säger förlåt & lämnar mitt privat liv & inte säger ett ord om mitt liv.
Såäre, men så enkelt äre inte heller ,  du började hålla på!
Ja tänker inte sitta & bråka på msn eller sms , jag tänker säga allt det här & mycket mer om du vill ha ett snack.
Då kan du ju säga vad du har till försvar. Jag säger bara sanningen
ida är mitt namn & jag kan va elak precis som du :D:D:D



Livet ger problem när man gör problem.
Du är mitt problem just nu!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0