Jag ber en bön

2014-01-19 - 02:42:54

Klockan är HALV 3 .. Varför sover jag inte? Har jobbat hela veckan ..och dessutom har jag jobbat kväll idag och igår .. Ja borde sova .. Ska upp tidigt till stallet imon och sen ska jag till Nässjö!! Men jag kan inte somna , denna dag har vart ett rent helvete , inget har gått bra absolut ingenting !!


Denna vecka har inte vart en bra vecka, en väldigt närastående har hamnat på sjukhus , på måndag får jag äntligen hälsa på! Men jag vet att de kommer göra ont i hjärtat , så fruktansvärt ont ! Ja vill inte se någon ha ont ,må dåligt eller liknande! Jag vill blunda för de stunder !  Men jag vill så gärna hälsa på o träffas nu när de är någorlunda bättre!    Livet är oträttvist, så fruktansvärt orättvist! 

Jag ber en bön för jag vill inte att du ska dö<3


Godnatt😔



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0