get ready with me

2013-10-19 - 15:09:00

Nu tänkte jag göra en såkallad ''get ready with me''! Ingen video utan bara bilder.
Ni kommer få se produkter jag kommer använda till kvällens festligheter, skriver också lite vad jag tycker om produkten och vilka  som jag rekomenderar osv. .. :) 
 
 
phc schampo , balsam & inpackning! Rekomenderar det starkt , håret blir super fint och luktar jätte gott! Kostar inte så jätte mycket och finns att köpa på Åhlens! Garnier skrubb , återfuktning och dag kräm. Luktar väldigt gott , inte jätte dyrt. Luktar gott och jag tycker dom är super bra! 

Elvital , en hårolja! Jag vet inte riktigt vad jag tycker än , men den luktar gott och kostar runt 80-90 kronor tror jag!  Loreals skyddsak , super bra! Tycker jag! haha ! 
Gunry's nagelborttagning ett ord för detta !! GRYM!!!! älskar den ! den tar bort direkt och funkar superduper bra.
Loreal  nagellack , torkar super snabbt , älskar färgen. skit bra!!!!

 
Primer från Nivea , luktar jätte gott och kyler huden innan foundation kommer på! Grymt bra!! kostar runt
80 -90 kronor tror jag!  Två stycken bronzer från loreal och maybelline! Loreal är något bättre , tipsar om den!! 
Foundationborste från Åhlens och en puderborste från MAC ! 
 

maybelline , loreal , Isa dora ! Alla 3 tycker jag om väldigt mycket , loreal telescipic var över förväntas bra ! Tipsar om den!  2 stycket eyeliner , svart och vit. Riktigt bra för det priset. 
 
 
 


Har inte testat någon av dom förutom maybellines eyestudio , den tipsar jag starkt!! Riktigt bra och går att göra väldigt fina brunsotningar. 

En ögonbrynspenna från vivaladiva tror jag? och sen ögonbrynsskugga! Aldrig provat denna produkt så ska bli spännande att få göra det. Jag har en ögonbrynsskugga från wet and wild , med 2 bruna färger samt en vax och den är grym!!!!

e
Lumene primer till ögonskugga ! SJUKT BRA!! ETT MÅSTE!!!
Rouge från bys  , cucci parfym som luktar magiskt gott!!!
 
 
 

Läppstift , Miners - Moisture effect med färgen -MI7034 Hush Hush


5 stycken mac borstar , dom stora borstarna tycket jag bäst om!! Så tipsar om dom!! Sista borsten är en till globlinjen för en bättre sotning och den äger!!! Kommer från åhlens!
 

En närmare titt på ögonskuggsborstarna  ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0