bästa vän

2013-11-09 - 22:41:29

Idag har jag vart och tävlat i ödeshög , första gången med russin i ridhus! Gick förvånadsvärt bra. 2 stopp på första och 1 på andra. Hon var jätte duktig och fick en heldel kommentarer om hennes utseende , då många kom fram och sa hur söt hon va, vilket hon också är.:):) 


Nu ska jag krypa ner i sängen och förhoppningsvis sova skönt inatt , har haft en heldel ångest om nätterna och gjort så ja inte kunnat sova .. Men ja hoppas att kunna få sova inatt , den där ångesten är så fruktansvärd jobbig en sådan som bara pressar än .. Men förhoppningsvis är det löst och jag kan somna med ett stort leende då jag har världens bästa vän : Russin , hon gör verkligen livet lättare!!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0