life

2013-05-15 - 05:08:28

glad att jag snart tar studenten , samtidigt väldigt stor ångest som övergår till rädsla. jag behöver en karta som säger '' den här vägen ska du'' jag är rädd för att leva, för att jag en dag ska dö. Efter all prat om döden i skolan så är jag så otroligt rädd. Jag har inte orken att förlora någon jag älskar, jag har en gång i tiden redan förlorat min andra halva... all denna panik som håller mig vaken om nätterna .. mina tankar går alltid förlångt att dom gör mig illa. jag har alltid vart rädd att folk som jag tycker om ska dö men aldrig vart rädd för att dö själv. Men all verklig prat har ändrat om allt totalt , jag är så rädd att jag nästan mår dåligt dag in och dag ut. Jag vet att ingen kommer slippa undan det... det är just den meningen som får mig att inse att en dag kommer allt kommer rasa totalt för mig... klockan är bara 5 och jag borde plugga.. egentligen sova.. men ångest panik och rädsla är ingen bra kombination... jag vill stanna hemma ,hem och gräva ner mig under täcket idag.. men jag har prov. . så jag måste. Men när jag kommer hem ska jag åka till min fina häst.. resten av denna dag ska jag gräva ner mig i sängen , stänga av allt och bara va.. sådana dagar är inga bra dagar. dagar jag borde va själv... hejdå.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0