broderskap

2013-01-25 - 19:52:00

För sida vid sida så står vi genom eld och vatten o även om de knas finns alltid hjälpande handen. Vi e ej från samma rot men du e ändå min bror lyssna inte på någon hycklar idiot. Broderskap , de e inge som man kastar åt skogen. Jiddrar ibland men sen så skattar vi åt de. En vänskap som e viktigare än vattnet o blodet.Klart att vi bränner dom som hasslar sin broder.
 

Bygger en bro , från bror till bror.
Blodsbandet blir större o gror. Ja vi bygger en bro, yes vi bygger en bro. Från syster till bror, oavsett var vi bor. Här har vi alla samlats. Som från en o samma mamma. Alla vi va inte som alla andra. Men vi står bakom varandra.

 

Finns ingen bättre hand än en hjälpande hand av en broder. Vi kan leva för varann, för broderskap kan inte köpas nånstans. Broder till syster , syster till broder , broder till broder från samma moder. Vakna upp o se till vad vi har , det finns så mycket kärlek kvar.

 

Du är min broder o jag backar dig till hundra procent. Du är min syster o jag finns där för dig vad som än hänt. Ja kallar dig min bro bro bro broder för du alltid ställer upp för en vän.  Eyo du är min syster o jag finns här för dig vad som än hänt, vad som än hänt.
 

de kvittar var du kommer från, de kvittar var du bor , de kvittar vem du är, jag ser på vilken gud du tror. Men de kvittar vem som va din farsa , vem som va din mor. Är du schyst mot mig kallar jag dig vår bror. Välkommen in, familjen den är stor. Gemenskap finns är du mer som vår bror. Är du en av oss de ä på dig beror , är du schyst mot oss kallar vi dig vår bror
 

Så skulle aldrig,aldrig aldrig mätta min egna mage om du har tom tallrik och jag skulle aldrig, aldrig , aldrig tveka på att bryta lagen för att täcka din rygg




Saknar alla träningar , tävlingar och turer i skogen.Saknar den seriösa ridningen.
Imorgon ska jag iaf ta mig en tur på världens finaste och världens bästaste häst. 

Nu har jag legat hemma och ruttnat i ett par dagar då jag har vart sjuk.. men nu orkar ja inte ligga hemma mer. 
Imorgon ska ja ta mig en tur på min fina. Tänkte även ta in lilla deus och borsta honom♥
ska även ta mig en sväng till hjärtats grav imorgon, tända ett ljus hade jag tänkt mig ! 

Nu ska jag äta lite iaf , sen ska jag krypa ner i ett varmt bad med ljus , nyttigt godis och till det .. Film! 
mysig fredag. Hejdå. 

Allt blir så mycket bättre i din närhet♥


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0