vårat tåg går mot slutstation

2012-11-29 - 17:31:00

För det du gör mot mig vill jag att du ska se är helt sjukt och inget i min smak, jag pallar inte mer nu! Jag har gjort mitt val och nu är du helt slut!Finns ingenting kvar och redan den sekunden jag sa det är slut, kändes allting dubbelt så bra och nu när jag är ensam igenkänner jag att det kan ha varit det bästa som hänt! Jag är ledsen för att jag inte är ledsen nånstans och förresten jag känner mig stark att jag inte känner nåt alls

Allt du är ska jag lämna idag, för vi kunde varit perfekt men nu är du bara hälften så bra! Allt du är är det sämsta jag har,  jag går härifrån du får stanna! jag är trött på digjag somnar snart!Det blir aldrig mer vi två, du får se mig gå


 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0