bioooo

2012-03-30 - 18:17:47

Ska äta något och sen dra iväg för lite bio! Kanon mysigt faktiskt.
Red ju förut och det gick helt okej. Testade martingal på henne idag för första gången. Hon har börjat höja huvet och slänga med det så bästa sättet antar jag. Men klättrade med henne iaf. Sen Galopperade ja på åker. Först lyssnade hon absolut ingenting på mig. Så jag gjorde övningar. Efter det lyssnade hon skit bra. Tror jag måste börja göra övningar varje gång ja rider för att hon ska lära sig. . När ja vill att hon ska stanna ska hon göra det. När jag vill att hon ska trava ska hon det. Inte 6 meter efter utan när jag säger till. Största problemet med russin är o stanna och det är nog det egentligen som är absolut viktigast och kunna i det flesta situationer. Men men. De ska no bli bra Ni får ha en kanon fredag! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0