Varför spotta på marken när det finns folk som förtjänar att få det i ansiktet?

2012-07-02 - 23:09:55

Just nu känner jag så att jag är så himla trött på människor som ständigt skyller på alla andra .. de tänker aldrig  ''kanske är de ja som är problemet''..  Nejdå.. de är alla andra som är problemet. FUCK OF! Jag vill bara skratta dom upp i ansiktet. Nog om äckliga människor.. hehe!!  Jobbat idag och sen har ja ridit en sväng med ellen. Russin va pigg och framåt idag , så det känns jätte bra nu! Så snart kan ja börja rida som vanligt igen , vilket känns kanon bra. Ska bara sätta igång henne lugnt så att de inte kommer tillbaka eller blir någon ny skada. Imorgon skulle de va min lediga dag. Men får hoppa in o jobba. Känns la lite sådär.. 13.00-15.00. De förstör ju verkligen hela dagen.. bättre att de skulle vart på morgonen.. Men aja! Efter blir det att rida en sväng.. Men annars lär de inte hända mycket. 3 dagar kvar snart 2 sen är ja 18!! PUSSS
 
 
Vendela

Hej villken fin blogg du har!! Anmäl dig gärna till veckans blogg!! :)))

2012-07-02 - 23:24:49
URL: http://lallablog.blogg.se
Eriica

Älskar din nya design, så snygg! :D

2012-07-02 - 23:29:18
URL: http://eswensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0