Piercing!

2012-07-27 - 11:43:43



Svar: Fick en kommentar om piercingen så tänkte svara på den här.. om det gjorde ont!..
Alla är ju olika känsliga jag är inte den känsliga tjejen så jag kan inte påstå att det gjorde  ont alls! Det sved när han drog ut nålen och in med piercingen! När jag kom hem kunde ja inte äta.. inte ens soppa! Inte för det gjorde ont utan att min tunga inte alls va svullen och staven var alldeles förlång så de blev lite jobbigt! Så ja är verkligen svin hungrig nu! Men idag när jag vaknade hade ja rätt ont faktiskt.. Men har ätit en piggelin nu så nu känns det ändå bättre.. Blir nog utan mat idag med skulle ja tro! Bra bantningsmetod.. ta hål i tungan! haha
 
 


 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0