LOL

2012-07-22 - 14:22:13

Heeejhopp!! 
gårdagen spenderades med 2 riktigt fina flickor! Ellen och bella! Egentligen va de meningen att ja skulle festat .. Malin fyller 21 idag! Men eftersom jag började vid 6 så kunde ja inte.. tråkigt nog! Men hade en riktigt fin kväll med bella o ellen! Beställde pizza , pratade och kollade på lol! Kan va en av de absolut bästa filmerna ja sett. 
Aja men iaf! Började 6 idag skulle jobbat till 1 men vilket jag inte gjorde. Jag fick jobba över till 2. så kom nyss hem!De har vart riktigt stressit idag! Ja har både haft hand om bageriet och salladsbaren! Allting va slut! De va jag och två till! En som jobbade på golvet och en i frukten... De andra va i kassan. Så ni kan förstå kaoset ibland. En kyl gick sönder.. eller under natten! En kund kom och sa det till mig.. och ja hade inte riktigt tid att ta hand om de egentligen eftersom ja mitt uppe under en beställning. Men fick ta det! Så ja och två andra fick fixa de.. Två 93:or så vi visste ju inte riktigt vad vi skulle göra.. Men ringde iaf till putte och han kom o hjälpte oss! Schysst! Så ja har sprungit som en galning mellan bageriet , salladsbaren och alla beställningar i matservice och hos mig.. Så jag är mer än slut!! Ska få i mig lite mat också! Hann bara med en 15 minuters rast idag! Men goa pengar blir det ju allt:) Aja ikväll blir det hoppträning och sen ska ja rida walle i paddocken! Men gör det efter ja ridit russin. Så varmt o skönt nu ju.. kanske inte för hästarna men för oss :D! Hörs ikväll! Btw är ledig i två dagar nuu WOOOHO :D!
UNDERBART!!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0