Vänner är änglar som lyfter dina fötter när dina egna vingar har glömt bort hur man flyger.

2012-01-15 - 18:37:53



håll hårt i era vänner , vänner är det bästa man kan ha.
Det finns inget som är så viktigt som att ha vänner i sin omgivning.
När allt går år skogen , är de vänner som finns där. Dom som man kan pratar om allting.
dom som ställer upp till 120% .. min vänner gör iaf det. så tacksam att jag har dom. helt underbara.

Vad skulle jag gjort utan mina underbaringar? Ingen aning faktiskt. Skulle nog inte klarat en dag utan vänner.
Självklart är det tagiskt för folk som inte har vänner speciellt de som förtjänar men ändå inte har några. Sen de som inte har vänner som heller inte förjänar tycker jag faktiskt inte ett dugg synd om , de har valt de själva av någon anledning och sen kan man inte komma och be på sina bara knä. gjort är gjort. vänner orkar inte hur mycket som helst.

så ett tips gott folk  , håll hårt i era vänner:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0