Always and forever ♥

2012-02-15 - 21:39:15

brutalt äckligt trött. Ska vira in mig i täcket och bara sova , tänker inte gå upp en minut tidigare imorgon..dessa dagar man vill gå i skola i den stad man bor. slippa pendla , slippa gå upp tidigt och komma hem tidigt när man slutar skapligt. Lite sent att komma på de nu. Men det ska bli skönt att få lov nästa vecka , de dagar kommer jag spendera tid i stallet , vilket som är behövligt! Ska bli så otroligt skönt o slippa pendla på en hel vecka. En lyckokick.. Nu ska ja skicka iväg ett sms till min babe patricia angående Helgen. Innan mina ögon slocknar!
står här vid din grav
som så mången gång förut
tårar rinner på kinden
du finns med mig var dag
i min själ i mitt inre
du älskade
mitt liv har gått vidare
det är tungt ibland
men jag måste
släpper dig inte
låter dig bara vara fri
du skulle inte vilja
inte önska att jag stannade upp
idag står jag här
lägger en blomma vid din grav
tänker på alla minnen jag har
du finns inte här
men i mitt hjärta lever du
för alltid


Står här vid din grav ,som så många gånger förut.Tårar rinner på kinden, du finns med mig var dag ,i min själ i mitt inre. Du älskade , mitt liv har gått vidare ,det är tungt ibland.Men jag måste ,släpper dig inte. Låter dig bara vara fri.Du skulle inte vilja, inte önska att jag stannade upp. Idag står jag här ,lägger en blomma vid din grav.Tänker på alla minnen jag har.Du finns inte här, men i mitt hjärta lever du för alltid! Jag saknar dig min vän , det är tomt utan dig vid min sida , godnatt min älskade ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0