servering.

2012-02-02 - 15:22:24

när jag var i mantorp med tåget kom ja på att ALLA serveringspapper ligger i malins skåp.
och vi har ett rätt stort och svårt serveringsprov imorgon. Så letade fram min lärares nummer och smsade henne .och snäll som hon är låter hon mig ha det på måndag istället.nu kan ja pusta ut.
känns otroligt skönt. tur att man har en snäll lärare. Jag kan ju inte direkt åka 8 mil tillbaka.. så roligt är det inte och åka tåg...
Nu ska ja titta på film och hoppas på att min mage mår lite bättre snart.
puss

ohh saknar sommaren , saknar att åka ring efter båten , saknar att ligga ute o bara chilla.
saknar att bada i sjön , saknar värmen, saknar kvällsturerna med russin.
sommaren är verkligen bra , fast vintern med såklart. årstiderna är allt bra , förutom hösten..
Ellen Schutz

sv; okej :)

2012-02-02 - 18:02:39
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0