Så länge man inte ger upp, har man ingenting förlorat!

2012-02-02 - 18:58:58

början av året började ju brutalt bra. eller??
näe ska absolut inte klaga lite inflammation , lite knölar här o där och smärtor. 
life goes on. jag har överlevt det än sålänge och kommer nog göra det också haha..

O du till något helt annat .. såg en riktigt bra film förut , så nu ska ja kolla på en till. (a)
Imorgon är det äntligen fredag , min familj dissar mig.. så ja blir forever alone..  Dom ska till Jönköping och eftersom jag går sent så kan ja inte följa med. Så jag myser nog ner mig framför tv:n i min ensamhet.
På lördag ska jag ta mig en sväng på världen vackraste , men andra ord mitt hjärta russin! Saknar henne så jag snart går under.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0