Never ever!

2012-08-20 - 10:21:17

Helgen började väldigt bra , spenderats med bästa vän! Sedan utgång med riktigt fina människor. 
Livet lekte .. ett tag! Slutade med ont i magen och uppskärd tå. najs va;)? Mitt humör mot slutet va nog inte det bästa.. Att man kan tro så bra om en människa men på en kväll har en besvikelse växt så stor som aldrig förr. Sad but true. Life goes on! Endel värdesätter man la helt enkelt förhögt. Utgång nästa helg med. flytta på er!! och då ska fan ingen få förstöra slutet. De ska fan va bäst rakt igenom! Sååå DAHHH. Nu mot skolan. Suger lite faktiskt. Ahh juste min älskling fyllde år igår så firade henne och hon fick vila. istället va ja själv ute o sprang .. 3 km! Grym tjej. Åhh idag ska ja springa och rida.. De ni! Försöka komma iform lite.. Jaaaaaarrrååå!!!! 
 
En sak till!! Ja är galet sugen på o pierca mig igen! Har faktiskt 2 stycken på G! De är najs de! 
Säger inte vart, ni ska få seeee när jag gjort de. Omg ja ska beställa tid o tatuera mig och beställa tid till sjukhuset. Linköping-Eksjö-jönköping.. va ja ska få åka. Men de är de nog förmodligen värt. Kanske inte de sista men de andra. Wopps. 

Hej på er! 
Never forget 

gräv inte ner dig över någon som inte skulle gräva upp dig igen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0