I'VE LEARNED THAT LIFE IS TOUGH, BUT I'M TOUGHER

2012-04-29 - 13:11:01

Ska strax iväg faktiskt , men red en sväng igår. Trafikövning typ. Möte en skåpbil , en lastbil , 2 traktorer & en bil. Gick som det gick , russin va jätte stirrig när vi gått förbi skåpbilen och lastbilen. Dock fick de stänga av dom. och sen backade hon och bråkade ett bra tag. Men hon stack aldrig hemåt . så ja är jätte stolt över henne. Framsteg!! Hade tänkt o rida på landsväg men eftersom hon blev så stirrig så hoppade ja det och red en sväng i skogen. Sen hjälpte jag till med att löshoppa lola tillsammans med linda och hanna. Sen fixade ja stallet , fodra ,mockade , sopade, fixade vattnet & morgon hinkarna. fast de gjorde ja efter jag ridit. Sen så släppte ja o linda in alla hästar.
Hanna och jag skickade även iväg ett mail till en häst till mig. Så vi får se hur de blir med den saken.Den står i eksjö så inte alls långt. :) Jaja nu ska ja strax dra faktiskt. Men vi hörs ikväll ha de fint alla.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0