allting har en mening , men att kunna se meningen i allt...

2012-04-16 - 21:46:51

Hejsan! Längesen jag skrev.. oj måste bättra mig. kan ju berätta om min ointressanta dag. Japp ''inställd'' arl. Eller vi skulle jobba själva . vilket som inte hände. Alla satt och prata o endel drog till donken. samhäll .. otroligt tråkigt som vanligt. efter de tema. otroligt tråkigt de med. på lördag har vi öppethus typ. och ja drog såklart fel lapp och fick butik och försäljning. De suger ju rätt mycket. Jag hatar att stå i butiken!! Men iaf. När ja kom hem åt ja lite la mig i sängen och wiiippps så somnade jag. Vaknade upp av att mamma bad mig komma ut. Där 2500:- låg i ett kuvert till mig. WOPPS! Min farmor och farfar är otroligt snälla måste ja säga. Nu har jag bara suttit och käkat en jäkla massa kakor , mat , godis & chips. Men allt har sin förklaring. Nu ska ja faktiskt lägga mig i sängen och vänta på att världens nästbästa program ska börja. Ställer alarmet på halv 5 imorgon.. Börjar jobba vid 6. uschuschusch. ja kommer va död slutet av veckan. Men ha de fint puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0