allergisk reaktion .. igen tack.. skitfisk..

2011-11-30 - 17:16:49

kan inleda allt o säga att jag hatar mitt liv just nu!
Jo vad händer idag?!! allergisk reaktion .. igen!
men denna gång av ... fisk. kunde inte va i lokalen ett tag, fick dra ut ringa mamma osv.
ringa om hur mina nya tabletter fungerar. men tog dom inte kände att de inte va nöd.
men visst de blev lite tungt o andas.Men absolut inte panik!

Mitt högra öga så förjävligt ut , så ut som ja gick runt o grät. Pinsamt? ja!
tycker verkligen det här är svin jobbigt , tycker denna del är roligast. och så kan ja inte va med hela tiden o göra visa saker. vet inte vad ja ska göra. Det gör äckligt ont i ögat när de händer. som någon står o petar med nål i ögat.
ingen skönkänsla precis.

nu ser mitt öga ut såhär efter 6 timmar ungefär!
lite rött men svullnaden har gått ner. så det är kanon bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0