vi ska vandra tillsammans igenom livet♥

2011-05-30 - 21:38:55

och den där ledig härliga tiden när skolan har slutat som ska kallas fritid..
Skit samma för de existerar inte längre känns det som.
I skolan sitta på lektion , lyssna jobba och kämpa. Svett och tårar de som gäller typ.
Skolan är dygnet runt..den fortsätter hemma när man slutat skolan..
Suttit här och kämpat med lite plugg och de är mer än jobbigt.. menmne.
två prov nu på tisdag och onsdag. Äsch ska väl egentligen inte klaga men ja tycker ändå skolan tar min fritid.
Det där lugnet känner ja aldrig längre. Inte så konstigt att min mage gör ont. Kommer bli sönder stressad.

Får ångest på tågen av att ja inte hinner med plugg ..
De e liksom sitta på tåg i 45 min , hem , åka till stallet , hem duscha och plugga för fullt.
Enda platsen här på jorden ja kan vara lugn är nästan i stallet. då varvar ja ner.
Tar mig en runda på min älskade russin och då känner ja att ja lever.
annars känner ja mig levande död.. Och ja är jämt trött .. ja somnar alltid när ja kommer hem.. för ja orkar inte dagarna längre..uschsuch.

Men nu ska ja hoppa in i duschen och varva ner lite .. om ja kan så att säga..
Idag har ja iaf inte hunnit ut till stallet men ska ut till älskling i morgon. Hon behöver en ledig dag.
Imorgon tar ja mig ett dressyrpass i paddocken och någon gång i veckan blir det hoppning.. TAGGA:D:D!



Skratt , tårar och glädje ja vi delar allt mitt allt.
Jag vet seriöst inte vad jag skulle gjort utan dig , ett liv utan dig nae de finns inte i mitt huvud.
Mitt liv har gått upp och ner men du har alltid funnits där för mig och du har alltid spridit glädje och fått mig må bra.Jag vet inte hur jag någonsin kommer kunna tacka dig för alla stunder du övertalat mig att livet är värt att leva.Men ja har insett de nu. Jag har fattat att man måste kämpa vidare i de jobbigaste stunderna. Men utan dig vore ja inte i liv. Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig, kan inte beskriva med ord hur underbart mycket jag älskar dig och hur glad jag är att du är min. Min bästa vän som alltid finns där. Sålänge ja har dig har jag allt ja någonsin behöver. Vi två ska vandra genom livet.

ida

aww vet att du menade mig med texten på slutet :D blir ju tårögd! :D

2011-05-30 - 22:02:24
URL: http://idalundberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0