Utan dig är jag inte hel.

2011-05-23 - 22:54:57

skola idag sööög som vanligt.
naedå nu ska ja inte va sån. Skolan va la lite sisådär tråkig.
Dagen började skapligt dålig.. tåget va inställt så ersättnings buss fick ja åka.
7 mil på morgonen sisådär lagom trött och hungrig. Nae vars hatar att åka buss.
Speciellt när de tar typ 2 timmar.. seegt.
Missade iaf svenska lektionen.. lite skönt(a)

Slutade en timma tidigare.. fast ja la mig i soffan och... somnade haha. ovanligt.
orkar inte med dagarna nuu. Mitt huvud , min hosta och allt annat. fan va jobbigt de är.
Ja bara sover sover och sover... Och ja kan inte göra något åt de. Ja kan va jätte pigg och bli svintrött på en sekund och somna. lite läskigt faktiskt.

Menmen ja överlever nog;)
Har vart hos världen finaste och såklart är de russin
red en sväng med henne i skogen(långsväng) finns inget bättre än att komma ut i skogen och bara känna hur lycklig man är att man är i liv. De är dessa stunder man inte vill missa här i livet. helt underbart.
lyckalyckalyckalycka.

Jag älskar min ängel över allting annat.
Utan russin ingen ida.
jag älskar dig nu och föralltid.
Den finaste och absolut bästa som finns<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0