sjukhuset avklarat..

2011-05-20 - 12:32:01

sjukhuset avklarad för denna gång...
jag har alltid undrat varför ja ofta vart förkyld. idag fick ja svaret pådet.
Ja tål inte min fina katt. De här suger sååå hårt. För ja älskar min katt. :(!

Även hö , gräs och de tål jainte. (blir jobbigt i stallet) de suger med.
Nästa fredag ska ja få ett samtal från sjukhustet . vilka mediciner ja ska ha.
Även ny tid så ja kan göra blodprov.

trött på denna skit nu.
Ja har alltid vart den som vart frisk och haft de bra.
Men nae inte längre. Nu tål ja inte ett skit.
JA HATAR DE HÄR!!

Nu ska ja ta min andra medicin så ja kan bli frisk från denna skit ja har nu.
Ska strax ut och äta .. kanske somnar på bordet ;)? lite jobbigt såfall


<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0